Fundraiser*in Verein Schlafguet

Fundraising Verein Schlafguet 20% Der Verein Schlafguet setzt sich seit 2017 für eine Notschlafstelle in Olten ein. Für die Finanzierung eines konkreten Projektes sind wir auf Unterstützungsgelder angewiesen. Als verantwortliche Person im Bereich Fundraising bist du für die Gesuche an die Stiftungen zuständig. Den Vorstand unterstützt du administrativ bei allen Anliegen, die mit der Projektfinanzierung im Zusammenhang stehen. Profil: – selbständig – organisiert – zeitlich flexibel Anforderungen: – gute Deutschkenntnisse in Wort und Schrift – Microsoft Office – von Vorteil: Kenntnisse im Bereich Fundraising, Soziale Projekte Das bieten wir: – Aktive Begleitung und Unterstützung durch den Vorstand – flexible Arbeitszeiten – Einblick in den Aufbau eines Sozialprojektes Wir verfügen über keine Büroräumlichkeiten, weshalb die Arbeit ausschliesslich im Homeoffice erfolgt. Bei Interesse melde dich unter timo.probst@schlafguet-olten.ch
Verkaufsingenieur*in

Die WETTER Gruppe ist ein qualitätsbewusstes, modernes und schweizweit tätiges Familienunternehmen. Jedem unserer über 15’000 erfolgreich abgeschlossenen Projekte liegt eine überzeugende Idee zugrunde. Damit daraus nicht nur ein Bau, sondern ein echtes Bauwerk entsteht, müssen Teamwork und Fachkompetenz perfekt zusammenspielen. Bist du unser neuer Teamplayer? Per sofort oder nach Vereinbarung suchen wir eine*n Verkaufsingenieur*in Was du bewegst Statische Berechnungen von repräsentativen Stahlbauten in der Offert- und Ausführungsphase Statische Beratung und Mitarbeit bei Entwicklungsprojekten Entwicklung konstruktiver Details und Unterstützung der Kalkulatoren und Projektleitenden Erstellung und Bearbeitung von Kostenvoranschlägen, Offerten und Submissionsunterlagen Erstellung der Grundkalkulation zur Preisbildung bedeutender Fassaden- und Stahlkonstruktionen Beratung der Kunden in enger Zusammenarbeit mit dem Verkauf Teilnahme an Vergabeverhandlungen Was du mitbringst eine erfolgreich abgeschlossene Ausbildung als Bauingenieur ETH/FH mindestens 5 Jahre Berufserfahrung, im besten Fall im Stahlbau hohe Eigeninitiative und eine selbständige, qualitätsorientierte und strukturierte Arbeitsweise Erfahrung im Bereich Kalkulation und Verkauf SIA-Normen, Schweizer Normen und Baukultur sind Bestandteile deiner DNA 😊 Was wir dir bieten beeindruckende Projekte in der ganzen Schweiz Option für Teilzeitarbeit und Home Office Aufenthaltsraum mit toller Aussicht in die Natur zum Austauschen und gemeinsam Mittagessen (2x pro Woche subventioniertes Menu) zusätzliche 2 Wochen Ferien durch Vorholzeit kostenlose E-Mobile Ladestationen & Parkplätze Wir freuen uns auf deine Bewerbung an personal@wetter@wetter-ag.ch Angebote von Personalvermittlungsagenturen werden bei dieser Rekrutierung nicht berücksichtigt.
Projektleiter*in Gebäudehülle / Fassadenbau

Die WETTER Gruppe ist ein qualitätsbewusstes, modernes und schweizweit tätiges Familienunternehmen. Jedem unserer über 15’000 abgeschlossenen Projekte liegt eine überzeugende Idee zugrunde. Damit daraus nicht nur ein Bau, sondern ein echtes Bauwerk entsteht, müssen Teamwork und Fachkompetenz perfekt zusammenspielen. Bist du unser neuer Teamplayer? Per sofort oder nach Vereinbarung suchen wir eine*n Projektleiter*in Gebäudehülle / Fassadenbau Was du bewegst Verantwortung für die administrative und technische Projektleitung/-überwachung bis zur Endabnahme Kommunikation und Koordination mit Architekten, Bauherren, Lieferanten und internen Stellen Einkauf von Materialien und Zusammenstellung von Kalkulationen Verantwortung für die termin-, kosten- und qualitätsgerechte Abwicklung von Projekten Erstellung von Projektabrechnung und Nachkalkulation Was du mitbringst Abschluss als Ingenieur FH oder Techniker HF/TS oder vergleichbar in Metallbau, Fassadenbau oder Gebäudehülle – oder ein Gebäudehüllen-Profi mit grosser Erfahrung einige Jahre Berufserfahrung, im besten Fall im Metallbau, Fassadenbau und Gebäudehülle selbständige, qualitätsbewusste, strukturierte und lösungsorientierte Arbeitsweise kostenbewusstes, unternehmerisches Denken und Handeln Eigeninitiative, Verhandlungsgeschick und eine gesunde Portion Durchsetzungsvermögen Team- und Kommunikationsfähigkeit (Deutsch in Wort und Schrift; Fremdsprachen von Vorteil) Offenheit für die voranschreitende Digitalisierung, um hier aktiv mitzugestalten Kenntnisse in CAD / HiCAD von Vorteil SIA-Normen, Schweizer Normen und Baukultur sind Bestandteile deiner DNA 😊 Was wir dir bieten beeindruckende Projekte in der ganzen Schweiz flexible Arbeitszeiten sowie Option für Teilzeitarbeit und Home Office Unterstützung von Aus- und Weiterbildung zusätzliche 2 Wochen Ferien durch Vorholzeit Geschäftsauto inkl. kostenlose E-Mobile Ladestationen & Parkplätze Wir freuen uns auf deine Bewerbung an personal@wetter@wetter-ag.ch Angebote von Personalvermittlungsagenturen werden bei dieser Rekrutierung nicht berücksichtigt.
R&D Intern in EMC 80-100% (f/m/d)
Hitachi Energy is a pioneering technology leader that is helping to increase access to affordable, reliable, sustainable and modern energy for all. We help to power your home, keep the factories running, and our hospitals and schools open. Come as you are and prepare to get better as you learn from others. Bring your passion, bring your energy, and plug into a team that appreciates a simple truth: Diversity + Collaboration = Great InnovationHitachi Energy Research, in close collaboration with business areas, is developing foundations for the next generation of Power Grids products. Located in the proximity of Zurich, the research centre employs approximately 60 scientists from all over the world with cross-disciplinary expertise. In the Electromechanics Integration Group we perform cutting-edge research, and look at various aspects of making the power system stronger, smarter and greener. We focus on the challenges and opportunities in enhancing grid flexibility and facilitating renewable energy proliferation. In this context, we offer an internship position which provides the opportunity of working on real-world projects in an international team of research scientists. Your responsibilities: • Design and build test-setups to characterize shielding properties of electromagnetic components,• Derive macro models for various components based on experiments,• Develop analytical and numerical simulation models for validation and system-level investigations,• Collaborate with experts in a multi-disciplinary research team,• Present progress updates and results, and write reports,• Contribute to scientific publications. Your background: • Currently pursuing an M.S. degree in electrical engineering, physics, applied mathematics, or a similar sub-ject – official enrolment is essential,• Basic understanding and interest in electromagnetic theory, transmission line theory, and electromagnetic compatibility,• Interest in laboratory work and hardware development,• Experience in programming, for example Matlab, Python, or C++,• Optional: experience with EM simulations tools, such as 3D full-wave solvers or circuit simulators,• Written and oral proficiency in English,• Enthusiastic, motivated and curious with good organizational skills and team spirit,• Availability for six months, with the possibility of further extension.
Internship Research & Development – Reliability of semiconductor devices 100% (f/m/d)
The energy landscape is rapidly changing, and it requires power distributions systems of increasing complexity to be resilient and highly reliable. Emerging technologies required to withstand these systems involve increasing converter-interfaced and time varying renewable energy sources to electrify new sectors, such as transport and industries that challenge transmission and distribution system operators.The R&D team Semiconductor Packaging and Applied Materials at our Swiss Hitachi Energy Research Center is looking for an Intern or MSc thesis student having background in physics, electrical engineering or material science to help investigate reliability of semiconductor devices and power modules.The intern will interact with a dynamic and multidisciplinary international team that will supervise and guide the project.If you have a strong technical background, motivation to bring innovative solutions, and you are goal-oriented, this is your opportunity to contribute to development of a more sustainable energy future Internship duration 6-12 months Your responsibilities: • Contribute to the design and optimization of various setups used to test power semiconductors.• Develop a data acquisition software needed to run high precision measurements.• Execute various measurements followed by data analysis and interpretation of results needed to understand reliability of semiconductor devices.• Simulation-based electromagnetic design and optimization of power electronics system.• Document and communicate the developed solutions and achieved results. Your background: • Currently pursuing a M.S. degree in physics or electrical engineering (basic knowledge of semiconductor physics and semiconductor devices would be an advantage), material science or similar.• Familiar with the electrical measurements (data acquisition, test equipment, test design) used to perform characterization of semiconductor devices.• Knowledge of programming languages (e.g., MATLAB, Python, C) and simulation tools. Experience with LabView programming.• Fluency in written and spoken English is mandatory, any other language skills are a benefit• Good communication and technical writing skills.
Internship Research & Development – Power Converter Reliability and Physics of Failure 80-100% (f/m/d)
The energy landscape is rapidly changing, and it requires power distribution systems of increasing complexity to be resilient and highly reliable. Emerging technologies required to withstand these systems involve increasing converter-interfaced and time-varying renewable energy sources to electrify new sectors, such as transport and industries that challenge transmission and distribution system operators.The R&D team Semiconductor Packaging and Applied Materials at our Swiss Power Grids Research Center is looking for an intern student with expertise in physics, materials science, or electrical engineering to help investigate power converter reliability and understand their physics of failure. The intern will interact with a dynamic and multidisciplinary team that will supervise and guide the project.If you have a strong technical background, motivation to develop innovative solutions, and you are goal-oriented, this is your opportunity to contribute in building a stronger and more sustainable energy future Internship duration 6-12 months Your responsibilities: • Build and upgrade test electronics and data acquisition software needed to run high-precision measurements for extended test time (up to 1 year of continuous measurement)• Propose innovative solutions for gathering more insights from the experimental tests (e.g. implement sensor array)• Perform materials and electronics characterization tests to understand components degradation mechanism and physic of failure.• Document and communicate the solutions developed, to disseminate the gained knowledge within the team and the company Your background: • Currently pursuing a M.S. degree in physics, materials engineering, electrical engineering or a related discipline (official enrolment is essential)• Familiar with the design and construction of electronics systems, data acquisition and automation tools• Experience with LabView programming, and knowledge of programming languages (eg. Matlab, Python, C)• Fluency in written and spoken English is mandatory, any other language skills are a benefit• Good communication and technical writing skills• Motivated and eager to learn more and become part of a multidisciplinary research team focused on innovation
Elektronikingenieur/Messtechnik & Induktionsfeldberechnung, 100% (m/w)

Retech ist ein führender und innovativer Hersteller von hochwertigen Sondermaschinen für verschiedenste Kunstfaseranwendungen. Als global tätiges Schweizer Unternehmen entwickeln und produzieren wir Serienprodukte und kundenspezifische Anlagen für verschiedene Anwendungen in der Textilindustrie. Zu unseren Kunden gehören namhafte Garnproduzenten, Maschinenbauer, Universitäten und Chemie-Konzerne aus der ganzen Welt. Sie sind massgeblich an der Neu- und Weiterentwicklung der Produkte des Unternehmens und somit der Zukunft der Marke «RETECH» beteiligt. Sie dürfen Ihre Kompetenzen mit Engagement einsetzen und Ihre Macherqualität in vollen Zügen ausleben. Wir bieten Ihnen viel Handlungsspielraum zur Gestaltung ihrer Aufgaben und die Möglichkeit Verantwortung zu übernehmen. Nutzen Sie unseren Drive als Marktführer in unserer Nische, um sich und uns voranzubringen. Gemeinsam mit Ihnen erschliessen wir für unsere Kunden die Welt von morgen. Nebst der hochinteressanten Materie profitieren Sie von einem Arbeitgeber, welcher ein langfristiges Engagement anbietet und einem fundierten Techniker aus Leidenschaft Entfaltungsmöglichkeiten offerieren kann. Ihr Aufgabengebiet In der technischen Abteilung arbeiten Sie in einem Team mit fachspezifischen Kollegen an der Weiterentwicklung und Neuentwicklung mehrheitlich von induktiv beheizten Rollen, resp. als Elektronikingenieur/in primär an der Temperaturmessung und -regelung, sowie Signalwandler und Sensoren welche für die Kunstfaserherstellung in der Textilbranche (Automobil, Berufs- und Schutzbekleidung, Medizinbranche, etc.) zum Einsatz kommen. Sie betreuen sämtliche elektronischen Systeme in unserer Produktefamilie. Die Betreuung, Auslegung und Optimierung der Systeme gehören zu Ihren Kernaufgaben. Sie berechnen Wicklungen zu Induktionsheizungen von Galetten und pflegen deren Daten. Im interdisziplinären Team lösen Sie anspruchsvolle Aufgabenstellungen vom Konzept bis zur Serienreife. Mit Ihrem Engagement unterstützen Sie die hauseigene Produktion der elektronischen Messsysteme. Sie kümmern sich um die Evaluation der Bauteile und helfen beim Entwickeln von Prints. Sie schreiben die Software für Mikrokontroller der Produkte und die dazu benötigten Testeinrichtungen. Sie helfen massgeblich benötigte Prüf- und Messmittel zu entwickeln und zu realisieren. Ihr Profil Sie sollten eine Grundausbildung als Elektroniker / Elektrotechniker abgeschlossen haben und eine Weiterbildung in der Elektrotechnik mitbringen (FH, HF, CAS). Als Softwareentwickler/in (C/C++), konnten Sie bereits erste Berufserfahrungen sammeln und bringen von Vorteil auch schon in der Messtechnik Know-how mit. Kenntnisse von 32 Bit Prozessoren und deren Programmierungen sind für aktuell anstehende Neuentwicklungen von Vorteil. Ein weiterer Pluspunkt ist Ihre Erfahrung in der Magnetfeld-Theorie, sowie in deren Berechnung und Sie können einfache magnetische Simulationen erstellen. Da wir international ausgerichtet sind, ist Englisch von Vorteil. Wir freuen uns auf Ihre Bewerbung! Senden Sie diese per E-Mail an: ralph.vonarx@retech.ch Weitere Auskünfte: Retech Aktiengesellschaft Ralph von Arx Lindenmattstrasse 16 5616 Meisterschwanden 056 676 66 33 / www.retech.ch
Research Assistant / Scientific Collaborator 60 – 100%

The Swiss Tropical and Public Health Institute (Swiss TPH) is a world-leading institute in global health with a particular focus on low- and middle-income countries. Associated with the University of Basel, Swiss TPH combines research, education and services at local, national and international levels. 900 people from 80 nations work at Swiss TPH focusing on infectious and non-communicable diseases, environment, society and health as well as health systems and interventions. To support our efforts in the areas of agricultural health within the Department of Epidemiology and Public Health (EPH), we are looking for a: Research Assistant / Scientific Collaborator 60 – 100% You will be based in the Research Group Agricultural Health and coordinate research activities around the two projects “Exposure to Pesticides by Air and Respiratory Health in School Children in VALais, Switzerland (PARVAL)” funded by the Canton of Valais as well as the SNSF-Starting grant project “The pesticide exposome and its impact on health and well-being of farmer families along sustainable food production systems”. In PARVAL you will lead a research team to assess the pesticide exposure and the lung function of about 200 children in the Canton of Valais (https://www.vs.ch/parval). In the SNSF-Starting grant project, your main focus lies on the planning and the coordination of follow-up surveys of the FarmCoSwiss cohort to assess the health and well-being of organic and conventional farming families in Switzerland (https://www.swisstph.ch/farmcoswiss). Further, activities include collaboration with farmer families cohorts in South Africa and Uganda. The person would be employed either as a Research Assistant (with MSc) or Scientific Collaborator (with PhD). The candidate’s employment could also be changed to a PhD or Post-Doc position if desiered. Your responsibilities will include: To develop study protocols and study tools in English, German and French (e.g., protocol for ethical submission, information material, questionnaires) To communicate with governmental agencies, farmers, school teachers, parents and children in French and German in Switzerland To lead the study team on-site in Vallis between November 2023 and April to June 2024 (total 4-6 weeks) To coordinate study logistics and budgets To conduct data cleaning and data management To write study reports and scientific papers together with the PI To co-supervise PhD and MSc students together with the PI Supporting developing funding application You can demonstrate experiences and skills in the following:Essential skills MSc or PhD in a health or agriculture-related field (life science, pharmacy, medicine, nursing, public health, medical anthropology, agriculture or environmental science or similar) Strong social and communication skills are a requirement. Proficiency in English and either German or French (both written and spoken) Good understanding of Swiss German and French Experience with data management in R or Stata Desirable skills: Evidence of practical experience in planning and implementing field studies Driving license We offer: Possibility to bring in own ideas and interests Work in a diverse, multi-disciplinary team and academic environment Flexible work schedule In case of employment as PhD or Post-Doc, attractive support schemes for young mothers and fathers via the SNSF Flexibility Grant Swiss TPH is an equal opportunity employer committed to excellence through diversity. If you are interested, please submit your application with: CV Motivational letter, incl. preferred work effort (60%, 80% or full-time) Course grades and transcripts Names and contact information (email or phone) of 3 references Please note that we can only accept applications via our online recruiting tool: https://jobs.swisstph.ch/Jobs/All Applications via e-mail or external recruiter will not be considered. The position will be open until 31st of March 2023, but it may be closed early in case of significant interest. We encourage you to submit your application as soon as possible. Job Profile:Start Date: Between May and August 2023Location: Basel, SwitzerlandDuration: Initially a period of 2 years, can be prolonged if there is mutual interest for 2 more years.Percentage: 60% – 100%Travel Requirements: Travels to the canton of Valais as well as travel opportunities to visit partner institutions in East and South Africa Contact:Samuel Fuhrimann Tel: +41 284 93 93
PhD Student in Epidemiology 80 – 100% to join the Agricultural Health Group

The Swiss Tropical and Public Health Institute (Swiss TPH) is a world-leading institute in global health with a particular focus on low- and middle-income countries. Associated with the University of Basel, Swiss TPH combines research, education and services at local, national and international levels. 900 people from 80 nations work at Swiss TPH focusing on infectious and non-communicable diseases, environment, society and health as well as health systems and interventions. To support our efforts in the areas of agricultural health within the Department of Epidemiology and Public Health (EPH), we are looking for a: PhD Student in Epidemiology 80 – 100% to join the Agricultural Health Group You will be based in the Research Group Agricultural Health and work along the newly funded SNSF-funded career grant project “The pesticide exposome and its impact on health and well-being of farmer families along sustainable food production systems”. The overall project will aim to characterize the pesticide exposome and related health risks of living and working on a farm and the broader consequences of the transition to organic farming to health and well-being. The PhD Project is particularly aiming to collaborate with and assess existing data across 13 agricultural cohort studies from different Latin American (e.g., Costa Rica, Colombia), Africa (e.g., Uganda, South Africa) and Asia (e.g., Bangladesh, Malaysia). The following research questions will be looked at: (i) To which levels and mixtures of pesticides are farmers and farm children exposed across 13 cohorts LMICs?; (ii) What are the predictors for long-term pesticide exposure over time, considering repeatably measured urine samples in farmers in Uganda and Costa Rica?; and (iii) What are the neurological effects of exposure to mixtures of pesticides in farmers in Costa Rica and Uganda? Your responsibilities will include: To develop and apply innovative exposome data analysis techniques such as hierarchical cluster analysis and network analysis to assess pesticide biomarker mixture profiles across the cohorts To apply multivariable mixed-effect models to identify specific exposure pathways and estimate pesticide biomarker levels. To develop and apply Bayesian multi-exposure models to study the effects of pesticide mixtures on the neurocognitive and respiratory health of farmers and their children To co-supervise MSc students together with the PIs To co-coordinate meetings and workshops with 13 cohorts in Latin America, Africa and Asia. To write scientific papers You can demonstrate experiences and skills in the following:Essential skills MSc degree in biostatistics, data science, epidemiology environmental/agricultural science or a related discipline Experience with programming in R, Stata or Python Experience with data management Strong social und communication skills are a requirement. Proficiency in English (both written and spoken) Desirable skills Interest in data visualization Familiarity with Bayesian modelling, especially kernel and non-parametric methods Additional language skills such as Spanish, French, and German are an asset. We offer: Possibility to bring in own ideas and interests Work in a diverse, multi-disciplinary team and academic environment Flexible work schedule Attractive support schemes for young mothers and fathers via the SNSF Flexibility Grant Swiss TPH is an equal opportunity employer committed to excellence through diversity. If you are interested, please submit your application with: CV Motivational letter, incl. preferred work effort (80% or full-time) Course grades and transcripts Names and contact information (email or phone) of 3 references Please note that we can only accept applications via our online recruiting tool: https://jobs.swisstph.ch/Jobs/All Applications via e-mail or external recruiter will not be considered. The position is available immediately.The position will be open until 31st of March 2023, but it may be closed early in case of significant interest. We encourage you to submit your application as soon as possible. Job Profile:Start Date: Between April and August 2023Location: Basel, SwitzerlandDuration: 3 yearsPercentage: 80 – 100%Travel Requirements: Travels to partner institutions in Africa, Latin America and Asia are possible. Contact:Samuel Fuhrimann Tel: +41 284 93 93
Project Accountant / Controller (80-100%)

Das Schweizerische Tropen- und Public Health-Institut (Swiss TPH) ist ein weltweit renommiertes Institut auf dem Gebiet der globalen Gesundheit mit besonderem Fokus auf Länder mit niedrigen und mittleren Einkommen. Assoziiert mit der Universität Basel, verbindet das Swiss TPH Forschung, Lehre und Dienstleistungen auf lokaler, nationaler und internationaler Ebene. Rund 900 Personen aus 80 Ländern arbeiten am Swiss TPH in Bereichen wie Infektionskrankheiten und nicht-übertragbare Krankheiten, Umwelt, Gesellschaft und Gesundheit, sowie Gesundheitssysteme und -programme. Wir suchen für unser dynamisches Project Accounting Team per sofort oder nach Vereinbarung eine*n: Project Accountant / Controller (80-100%) Diese spannenden und vielseitigen Aufgaben übernimmst Du bei uns: Anforderungs- und termingerechte Erstellung von Projekt(zwischen)-abrechnungen in verschiedenen Währungen Koordination und Kontrolle der finanziellen Berichte von lokalen Projektpartnern im Ausland Zeitnahes Projektbudget-Controlling nach dem 4-Augen-Prinzip (monatlich bzw. quartalsweise) Unterstützung der Projektverantwortlichen bei der Eingabe von Projekten sowie bei Quartals-Budgetierungen Mitwirkung beim Jahresabschluss Koordination von Projektrevisionen im In- und Ausland Reger Kontakt mit internen und externen Kunden Abwechslungsreiches Tätigkeitsfeld und flexible Arbeitsgestaltung Für diese sehr wichtige und verantwortungsvolle Position suchen wir Dich als eine engagierte und empathische Persönlichkeit, wenn Du zudem folgende Eigenschaften und Qualifikationen mitbringst: Kaufmännische Ausbildung mit mindestens 5 Jahren Berufserfahrung im Finanzbereich oder FH-/Uni Abschluss in Betriebsökonomie Genaue und selbstständige Arbeitsweise sowie vertiefte Buchhaltungskenntnisse Organisationsflair und geistige Beweglichkeit Sehr gute Deutsch- und Englischkenntnisse in Wort und Schrift, gute Französischkenntnisse von Vorteil Was wir Dir bieten können:In dieser abwechslungsreichen und herausfordernden Position bieten wir Dir eine enge, vertrauensvolle und auf Loyalität basierende Zusammenarbeit. Deine Fähigkeiten kannst Du hierin einem internationalen Umfeld einsetzen und dabei sehr viele spannende Menschen kennenlernen. Mit Deiner sinnvollen Arbeit unterstützen Du die Forschung im Bereich Public Health sowie die internationale Entwicklungszusammenarbeit. Mehr Informationen zum Institut, zu den Mitarbeitenden und zu unserer Arbeit findest Du in unserem Webauftritt unter: https://www.swisstph.ch/en/about/admin/finances/ Bitte reiche uns Deine Bewerbungsunterlagen über unsere Onlineplattform ein: Dein persönliches Motivationsschreiben CV Alle vorhandenen Arbeitszeugnisse Ausbildungsnachweise und Diplome sowie Deine Salärerwartungen Bitte beachte, dass wir ausschliesslich Direktbewerbungen durch unsere Onlineplattform berücksichtigen können. Bewerbungen via Post oder E-Mail sowie von Agenturen können daher nicht berücksichtigt werden. https://jobs.swisstph.ch/Jobs/All Kontakt: Für weitere Auskünfte steht Dir Deniz Goer, Co-Head of Finance & Accounting / Head of Project Accounting, gerne zur Verfügung: Tel. +41 (0)61 284 83 43 oder E-Mail: deniz.goer@swisstph.ch. Rahmenbedingungen:Vertragsbeginn: per sofort oder nach VereinbarungArbeitsort: Allschwil BLVertragsdauer: unbefristetArbeitspensum: 80-100%Reisetätigkeiten: keine